Ha esetleg tetszik az írásom, nézz be! : http://wonderland-storiies.blogspot.com/

2013. február 24., vasárnap

First award

Sziasztok! :)
Nem fejezettel érkeztem, ezért pedig ezerszer is bocsánatot kérek, hiszen már múlthéten sem hoztam új részt. :( De a 6.fejezet már készülőben van, szóval pár napon belül érkezik. ;) Nos, akkor térjünk a lényegre.Nagyon-nagyon szépen köszönöm a blog legelső díját Juccusnak. <3


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)

2. Kérdések


1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?

-

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
- Amúgy sem nagyon szoktam sírni, dalokon meg főleg nem. :)
3. Félsz a sötétben?
- Kicsit :D
4. Szerelmes vagy valakibe?
- Nem. 
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
- Nem nagyon emlékszem ilyenre. :)
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
- Nem hiszem...
7. Szerinted péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
- Nekem semmit :D
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
- Biztosan. :)
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
- Nem igazán, de nem szeretem, ha valakit a zenei ízlése miatt ítélnek el...
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
- Biztos. :D
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
- Fogalmam sincs, nem gondolkoztam még ezen. 
12. Szoktál álmodozni?
- Nem is keveset. :)
13. Járnál Chace Crawforddal?
- Nem tudom...
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
- Szerintem ezt még ráérek eldönteni, de egyébként nagyon tetszik az Édua név. :)
15. Adni vagy kapni jobb?
- Mindkettő.
16. Titkom:
- Titok ;)
17. Bakancslista:
- Szeretnék utazgatni. :) Kijutni egyszer Londonba, New Yorkba, Rio de Janeiroba és San Franciscoba.

Akiknek küldöm:

1. Cassie
4. Tekla
5. Kikiih

Mégegyszer nagyon köszönöm Juccusnak, a 6.fejezet pedig hamarosan érkezik ;) xx alice. ~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése